Eredmények, esettanulmányok

Országalbum saját kampány

  • Kampány időtartama: 2 hét
  • Kampány típusa: fizetett Facebook hirdetés
  • Kampány cél: felhasználószám/regisztrációk növelése, oldalkedvelések számának növelése
  • Kampány költsége: 29.400 Ft
  • Kampány eredménye:
    2.869 kattintás, ~10Ft / átkattintás (FB hirdetés-összesítő szerint)
    41.849 embert értünk el a hirdetéssel, tehát ~7%-os volt az átkattintási arány (FB hirdetés-összesítő szerint)
    251 új felhasználója lett az Országalbumnak, 117 Ft / felhasználó (saját promóció követés szerint)
    168 kedvelés az Országalbum Facebook oldalán, 175 Ft / kedvelés (FB hirdetés-összesítő szerint)
    (Hasonló eredmény az 1MEDIA által menedzselt fizetett Facebook kampánnyal érhető el, nézz körül itt)
  • Kampány összegzés:
    Saját promóció követést építettünk az oldalba, mely figyelte a kizárólag a hirdetésnél megadott promóció azonosítóval ellátott látogatásokat és a velük végrehajtott céltevékenységeket. Mivel a Facebook felhasználók kedvencbe eltehetik a hirdetés hivatkozását (azaz később keresik fel az oldalt) és meg is oszthatják azt, így további eredményeket értünk el fentieken felül.
    - Összesen 7.995 átkattintást mértünk a promóció azonosítóval, ha csak ezt nézzük, akkor 3.67 Ft-ba került egy kattintás
    - Az Országalbum forgalma az érintett hónapban mintegy 30.000-rel nőtt, tehát ha csak ezt nézzük, akkor 1 Ft-ba került egy plusz oldalletöltés a promóció révén
    - A promóció követő az adott oldalböngészés (azonos session alatt) oldalhívásai során végrehajtott regisztrációkat követte, sütiket nem használtunk. Azonban a promóció időtartama alatt - a 251 felhasználón túl - további 200 felhasználói regisztráció jött az oldalra, ami önmagában kb. 3x akkora, mint az organikus felhasználószám növekedés ugyanekkora időszak alatt, tehát közel 400 új regisztráció köszönhető összességében a kampánynak.
    - A promóció időtartama alatt további 160 kedvelés érkezett az oldalra, ami kb. 5x akkora, mint az organikus kedvelés növekedés ugyanekkora időszak alatt, tehát több, mint 300 új kedvelés köszönhető összességében a kampánynak.

GWL.hu magazin saját kampány

  • Kampány időtartama: 6 hét
  • Kampány típusa: Facebook nyereményjáték poszt 1MEDIA FB oldalakon való promótálása
  • Kampány cél: oldalkedvelések számának növelése
  • Kampány költsége: ~5.000 Ft (mivel saját, belső kampány volt, ezért csupán a felajánlott nyeremény és a megküldés, valamint a hatályos jogszabályok szerinti adók merültek fel, mint költség. Hasonló eredmény egy 1MEDIA nyereményjáték kampánnyal is elérhető, nézz körül itt)
  • Kampány eredménye:
    több, mint 27.000 ember elérés, 420 bejegyzés-kedvelés, több, mint 510 megosztás (az oldalkedvelés és megosztás nem lehet egy FB játék feltétele, tehát organikus számokról beszélünk)
    430 kedvelés a GWL.hu Facebook oldalán (az oldal korábbi átlagos organikus növekedésén felüli növekedés)

oaPIX saját kampány

  • Kampány időtartama: 6 hét
  • Kampány típusa: Facebook nyereményjáték poszt 1MEDIA FB oldalakon való promótálása
  • Kampány cél: oldalkedvelések számának növelése
  • Kampány költsége: ~6.000 Ft (mivel saját, belső kampány volt, ezért csupán a felajánlott nyeremény és a megküldés, valamint a hatályos jogszabályok szerinti adók merültek fel, mint költség. Hasonló eredmény egy 1MEDIA nyereményjáték kampánnyal is elérhető, nézz körül itt)
  • Kampány eredménye:
    több, mint 28.000 ember elérés, 380 bejegyzés-kedvelés, több, mint 630 megosztás (az oldalkedvelés és megosztás nem lehet egy FB játék feltétele, tehát organikus számokról beszélünk)
    350 kedvelés az oaPIX Facebook oldalán (az oldal korábbi átlagos organikus növekedésén felüli növekedés)